-
Keresőszavak
OCR,e-számla Digitalizáló rendszer Dokumentum menedzsment ERP, Digitalizálás Hiteles másolat Szkennelés,Capturing Űrlap-feldolgozás Hiteles-archívum Számlafeldolgozás Imaging, ICR Dokumentum feldolgozás Ügyviteli automatizmus Szkennelést vezérlő Beolvasó szoftver Karakterfelismerő Időbélyegző, Forms Adatrögzítés, Scan Dokumentum osztályozás Archiválás,interpret Rendszerintegráció, Invoices, iratkezelés SOA,Szoftverfejlesztés BI, BPM, hardver, SAP Dokumentum kezelés e-business, capturing Workflow menedzsment Invoice, classify Szeparálás, OMR QR code recognition Dokumentum tárolás Digitális aláírás Papírmentes iroda
Szolgáltatások
Rendszerintegráció a kapcsolódó rendszerekhez
Rendszerek közötti integrációt az Offisys által kifejlesztett aiDMS rendszerrel valósítjuk meg. Az aiDMS intelligens adatkezelő rendszer. Interfészeivel bemeneti és kimeneti információkat begyűjtve biztosítja a kapcsolódó rendszerekhez. Használatával megvalósítható az adatcsere, így az azonnali használata a rendszereknek. Ügyfeleink számára egyedi testre szabott megoldásokat is kínálunk. Fejlesztőink készek a ma használatos legmodernebb rendszerekbe integrálni a vállalati munkafolyamatokat, külön figyelmet fordítva az ügyfelek speciális igényeire. Vállaljuk teljes archív rendszerek megvalósítását, a tervezéstől a kivitelezésig. Komplex dokumentum-kezelést kínálunk, melyhez a hardver, illetve szoftver termékek széles választékát ajánljuk Ügyfeleink részére.
Szoftverek és fejlesztések
Az általunk kínált rendszerek segítségével Ügyfeleink számára – a legmodernebb technológiát felhasználva – maximális hatékonyságot biztosítunk az iratkezelés, adatrögzítés és archiválás területén. Feladatunknak érezzük, hogy vállalati ügyfeleinket megszabadítsuk a manuális adatrögzítés költséges és hosszadalmas, de mindeddig elkerülhetetlen terhétől. Cégünk portfoliójába eső szoftver komponensek jól illeszkednek a Microsoft és az Oracle platformhoz és termékkínálatához. Komplex integrált felülettel kapcsolódik az SAP, Oracle Financial és MS Dynamics, Forrás, RLB-60 és számos más – folyamatosan bővülő – pénzügyi rendszerekhez is. Az üzleti alkalmazás során keletkezett dokumentumok feldolgozásának teljes körét automatizálással biztosítva ajánljuk ügyfeleink számára. Így nem jelent problémát a levelek, dokumentumok, megrendelő lapok, számlák, tervdokumentációk letárolására sem. Hitelesítő eljárásunkkal előállított e-dokumentumok eredeti másolatnak felelnek meg, így az eredeti papír rövidebb tárolás után megsemmisíthető.
Felhő alapú szolgáltatás számlafeldolgozásra
Az üzleti felhasználóknak folyamatosan egyre több információt kell kezelni, feldolgozni, tárolni, visszakeresni. Kézenfekvő egy olyan megoldás ahol egy rendszer folyamatosan biztosítja a hozzáférést a feldolgozásra, az adatkinyerésre és tárolásra. Nem kell megtervezni, kiépíteni, üzemeltetni az alkalmazást. Csak használatba kell venni és a rendszer elvégzi a háttérben a rábízott feladatokat, így a feldolgozás. A felhő rendszerbe beküldött számlaképeket a rendszer automatikusan feldolgozza, az adatokat visszaküldi a felhasználónak úgy, hogy az már a fogadó pénzügyi rendszer számára befogadásra kerüljön. A rendszerekhez beolvasó, kommunikációs és integrációs modult biztosítunk, így levesszük a felhasználó válláról a manuális adatrögzítés fáradalmas munkáját. Rendszereink igénybevételét számos technikai és pénzügyi konstrukcióban igényelheti.